Gratis forsendelse over 100€

Levering 5-8 dage

Købsvilkår

Hos Wamaya handler du nemt og sikkert. Nedenfor finder du vores komplette købsbetingelser.

  1. Bestilling
  • Når du har gennemført din ordre, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. I bekræftelsen finder du alle detaljer om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse.
  • Hvis der er noget galt i ordrebekræftelsen, skal du straks kontakte os via e-mail på info@wamaya.se
  1. Levering
  • For malerier og fototapeter er vores normale leveringstider 4-7 dage efter, at ordren er blevet behandlet. BEMÆRK! Ordrer afgivet i weekenden sendes tidligst den efterfølgende mandag.
  • Hvis der opstår forsinkelser i leveringen (uden at vi har informeret dig om en længere leveringstid), skal du kontakte os på e-mailadressen: info@wamaya.se
  1. Priser
  • Alle priser i butikken er angivet i SEK og alle priser er inklusiv 25 % moms.
  • Vi forbeholder os retten til at ændre priser på grund af prisændringer fra leverandører, trykfejl i prislisten og fejl i priser på grund af forkerte oplysninger og forbeholder os retten til at justere prisen.
  1. Fortrydelsesret
  • Ved køb af varer på hjemmesiden har du som kunde 14 dages fortrydelsesret, der gælder fra den dag, du har modtaget et produkt, du har bestilt.
  • For at udøve din fortrydelsesret skal du give os besked om, at du fortryder dit køb. Beskeden skal sendes til os på info@wamaya.se. I din besked skal dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og hvilke varer returneringen gælder for tydeligt fremgå.
  • Du skal returnere produkterne til os med det samme og senest inden for 14 dage fra fortrydelsesmeddelelsen.
  • Du er ansvarlig for returnering, levering og tilstand af produkterne ved returnering; derfor skal produkterne være godt emballerede og i original emballage.
  • På tilbagebetalingsbeløbet forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen sammenlignet med produktets oprindelige værdi, hvis det er brugt eller beskadiget. Fortrydelsesretten gælder ikke for:
  • Produkter, der er blevet forseglet (plomberats) af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager, og hvor forseglingen (plomberingen) er blevet brudt af dig.
  • Produkter, der har karakter af forseglede lyd- eller videooptagelser, og hvor forseglingen er blevet brudt af dig.
  • Skræddersyet produkt, som er skræddersyet specielt til dig eller har et tydeligt personligt præg efter dine ønsker.
  • Tjenester, der er gennemført, og hvor du udtrykkeligt har accepteret, at tjenesten starter uden fortrydelsesret.
  • Varer, der kan forringes hurtigt, såsom mad.
  • Enkeltudgaver af magasiner eller tidsskrifter. For mere om den lovpligtige fortrydelsesret, se her.
  1. Klager og klager
  • Vi inspicerer alle produkter, før de sendes til dig. Skulle produktet stadig være beskadiget eller forkert afsendt, når det ankommer, forpligter vi os til, i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning, at udbedre fejlen gratis.
  • Du skal altid kontakte os for godkendelse, før du returnerer en defekt vare.
  • Klagen skal sendes umiddelbart efter, at manglen er opdaget.
  • Hvordan går du videre med en klage?
  • Eventuelle fejl og mangler skal altid rapporteres til info@wamaya.se, hvor du oplyser dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.
  • Hvis vi ikke er i stand til at rette fejlen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Vi dækker returfragt for godkendte reklamationer.
  • Vi forbeholder os retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Ved klager følger vi retningslinjerne fra Det Almindelige Klagenævn, se arn.se.
  1. Ansvarsbegrænsning
  • Vi påtager os intet ansvar for indirekte skader, der måtte opstå som følge af produktet.
  • Vi påtager os intet ansvar for forsinkelser/fejl på grund af omstændigheder uden for virksomhedens kontrol (Force Majeure). Disse omstændigheder kan for eksempel være arbejdskonflikt, brand, krig, regeringsbeslutning, nedsat eller ingen levering fra leverandøren.
  • Yderligere tages der intet ansvar for eventuelle ændringer af produkter/produktegenskaber, der er blevet ændret af den respektive leverandør, og andre faktorer uden for vores kontrol.
  1. Produktoplysninger
  • Vi tager forbehold for eventuelle typografiske fejl på denne hjemmeside samt salg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne afspejler produkternes nøjagtige udseende, da der kan forekomme en vis farveforskel afhængig af skærm, fotokvalitet og opløsning. Vi forsøger altid at eksponere produkterne så præcist som muligt.
  1. Oplysninger om cookies
  • I henhold til loven om elektronisk information skal besøgende på et websted af hensyn til privatlivets fred informeres om, at der anvendes cookies. Oplysningerne i cookien er mulige at bruge til at følge en brugers browsing. En cookie er en lille tekstfil, som det websted, du besøger, anmoder om at gemme på din computer for at give adgang til forskellige funktioner. Det er muligt at indstille din browser til automatisk at afvise cookies. Mere information kan findes på den svenske post- og telestyrelsens hjemmeside.
  1. Personlige data
  • Ved at handle på wamaya.se accepterer du vores databeskyttelsespolitik og vores behandling af dine personoplysninger. Vi bekymrer os om dit personlige privatliv og indsamler ikke flere oplysninger end nødvendigt for at behandle din ordre. Vi sælger eller videregiver aldrig dine data til tredjeparter uden juridisk grundlag.
  • Wamaya er ansvarlig for behandlingen af ​​personoplysninger, som du har givet os som kunde. Dine personoplysninger behandles af os for at kunne håndtere din ordre og i de tilfælde, hvor du har ønsket dig nyhedsbreve eller kampagnetilbud – for at kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.
  • Følgende oplysninger er en oversigt over, hvordan vi i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR) opbevarer og behandler dine data.
  • 9.1 Hvad er persondata? En persondata er al information, der direkte eller indirekte kan forbindes med en fysisk person.
  • 9.2 Hvilke data gemmer vi? For at kunne håndtere din ordre og besvare spørgsmål i forbindelse med din ordre (kundeservice), gemmer vi dit for- og efternavn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse, IP-adresse og købshistorik.
  • Dine data opbevares, så længe vi har et retsgrundlag til at behandle dine data, for eksempel for at opfylde aftalen mellem os eller for at overholde en juridisk forpligtelse i henhold til for eksempel bogføringsloven.
  • 9.3 Retsgrundlag I forbindelse med et køb behandles dine personoplysninger for at opfylde aftalen med dig. Markedsføring, kampagner og lignende forsendelser sker efter samtykke fra dig.
  • 9.4 Hvilke data deles og med hvilket formål? 9.4.1 Betalingsudbyder Når du foretager et køb, deles oplysninger med vores betalingsudbyder. Det, der gemmes, er fornavn, efternavn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Vælger du at betale med faktura, gemmes personnummeret også hos betalingsudbyderen. Oplysningerne opbevares for at kunne gennemføre købet og for at beskytte parterne mod svindel. De betalingsudbydere (betalingstjenester), vi bruger, er: Klarna.
  • 9.4.2 Fragtfirma For at kunne levere dine ordrer og fuldføre vores aftale, skal vi dele specifikke oplysninger med fragtfirmaet. Det, der deles med rederiet, er fornavn, efternavn og adresseoplysninger til levering. E-mailadresse og/eller mobilnummer kan også deles med fragtfirmaet til meddelelse. De rederier vi samarbejder med er: UPS, DHL, FEDEX.
  • 9.4.3 NyhedsbrevHvis du har valgt at abonnere på vores nyhedsbrev, deles fornavn, efternavn og e-mailadresse med vores nyhedsbrevudbyder. Dette for at kunne holde dig opdateret med information og tilbud til markedsføringsformål. Vi bruger MailChimp til at udsende nyhedsbreve.
  • 9.5 Retten til adgang Du har ret til at modtage uddrag af alle oplysninger om dig hos os. Uddrag leveres elektronisk i et læsbart format.
  • 9.6 Ret til berigtigelse Du har ret til at bede os om at opdatere ukorrekte oplysninger eller at udfylde oplysninger, der er mangelfulde.
  • 9.7 Retten til at blive glemt Du kan til enhver tid anmode om at få slettet oplysningerne om dig. Der er få undtagelser fra retten til sletning, som hvis den skal bibeholdes, fordi vi skal opfylde en juridisk forpligtelse (f.eks. efter bogføringsloven).
  • 9.8 Databeskyttelsesansvarlig wamaya.se er ansvarlig for opbevaring og behandling af personoplysninger i netbutikken og sikrer, at reglerne følges.
  • 9.9 Sådan beskytter vi dine personlige data Vi bruger industristandarder som SSL/TLS og envejs-hash-algoritmer til at gemme, behandle og kommunikere følsomme oplysninger såsom personlige data og adgangskoder på en sikker måde .
  1. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
  • Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i vilkårene til enhver tid. Ændringer af vilkårene vil blive offentliggjort online på hjemmesiden. De ændrede vilkår anses for accepterede i forbindelse med bestillinger eller besøg på hjemmesiden.
  1. Tvist og lovvalg
  • Ved en tvist, der ikke kan løses efter aftale med virksomhedens kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende dig til Det Almindelige Klagenævn, se arn.se. For beboere i et andet EU-land end Sverige kan klager indgives online via EU-Kommissionens platform for tvistbilæggelse, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • I tilfælde af en tvist følger vi afgørelser fra ARN eller tilsvarende tvistbilæggelsesorganer.
  • Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af ​​disse generelle vilkår og betingelser skal fortolkes i overensstemmelse med svensk lov.